1-2 Napos Gyors Szállítás - Utánvétes Fizetési Lehetőség - Biztonságos Bankkártyás Fizetés - 60 Napos Visszavételi Garancia
vevoszolgalat@dekorexpert.hu
Webáruházunk Neve: DekorExpert.Hu Online Webáruház
Webcímünk: www.dekorexpert.hu – DekorExpert.Hu
E-mail: vevoszolgalat@dekorexpert.hu
Telefonszámunk: +36-20-439-6120
Üzemeltető Cég Neve: Webshop Trend Kft. – (a dokumentum további részében, mint „Társaság”.)
Cég Székhelye: 1036 Budapest Bécsi út 85. Fszt. 5. – (a dokumentum további részében, mint „Székhely”.)
Cégjegyzékszám: 01-09-426402
Adószám: 32480456-2-41
Eu-s Adószám: HU 32480456
Adatvédelmi tájékoztatásunk és ezen dokumentum létrejöttének célja, hogy a „Társaság” székhelyén kezelt, és a „Társaság” tulajdonában álló honlapon (jelen esetben a: https://www.dekorexpert.hu) – (a dokumentum további részében, mint „Weboldal”.) és a hozzá köthető, kapcsolódó közösségi oldalakon (Facebook, Instagram, Youtube, Stb.) – (a dokumentum további részében, mint „Weboldalak”.) kezelt személyes adatokkal kapcsolatos elveivel, gyakorlatával kapcsolatban részletes információt és közérthető formában tájékoztatást nyújtson az ügyfeleinek – vásárlóinak, partnereinek, felhasználóinak, kapcsolódó hatóságoknak.
Jelen adatkezelési tájékoztató dokumentumot kizárólag a jelen „Weboldalon” keresztül létrejött megrendelésekkel kapcsolatos, kapcsolatfelvételi, regisztrációs és közzétételi tevékenységünkkel és az ezzel járó folyamatokkal összefüggésben kell értelmezni.
Esetlegesen a „Társaság” más tevékenységével, szolgáltatásával összefüggésben külön adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatót teszünk közzé, a hozzátartozó honlap adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató menüpontjában, aloldalában.
A „Társaság” minden esetben a jelen weboldal, és ahhoz kapcsolódó online felületeken a felhasználók és a vásárlóink érdekében csak a szükséges mértékben kezeli a személyes adataikat, mely megfelel a Magyarországi és Európai Uniós adatvédelmi jogszabályoknak. Jelen adatvédelmi tájékoztatóban megismerheti az eseteket és a jogalapokat, melyek az adatok kezelésével összeköthetőek.
Személyes adatokat nem tárolunk és nem rögzítünk, amennyiben általános telefonos megkeresés érkezik a „Társaság”-hoz. A szolgáltatásaink igénybe vétele és a termékeink megvásárlása esetében, a számlázási név (vásárló neve) és címe automatikusan, vagy manuálisan rögzítésre kerül számlázó szoftverünkbe, ha a szolgáltatás igénybe vevője, vagy termék vásárlója magánszemély. Amennyiben a magánszemély kitölti a weboldalon található ajánlatkérő, kapcsolatfelvételi, vagy érdeklődő űrlapot a rendszereink csak a nevet és az elektronikus levelezési címet kéri el kötelezően, emellett a magánszemély önállóan dönthet, hogy további adatokat megad a gördülékeny kapcsolatfelvétel érdekében.
Az adatvédelmi tájékoztatásunk keretein belül fontosnak tartjuk, hogy elősegítsük az átláthatóságot és megkönnyítsük az érintett személyek tájékozódását és igényeit. Egy rövid összefoglalást készítettünk az érintett személyek által gyakorolható jogokról és lehetőségekről.
Célunk, hogy megpróbáljunk teljes képet adni azokról a gyakorolható jogokról, amelyeket az érintettek érvényesíthetnek az adataik kezelésével és védelmével kapcsolatban. A jogok pontos meghatározását, azok gyakorlásának módját és a rendelkezésre álló eljárási lehetőségeket itt kifejtve olvashatja át mindenki, így az érintett felhasználó, ügyfél, vásárló pontos útmutatást kap jelen adatvédelmi tájékoztatásban arról, hogyan járhatnak el megfelelően a személyes adataikkal és azok védelmével kapcsolatban.
Az adatkezelő, „Társaság” kötelezettsége, minden olyan címzettet, érintett személyt értesítsen arról, akikkel a személyes adatokat valamilyen formában megosztotta, ha egy adathelyesbítési folyamat, vagy adattörlési folyamat, vagy az adatkezelés korlátozására esetlegesen sor került. Ezt az értesítési kötelezettségét csak kivételes esetben marasztalhatja el, ha az értesítés teljesítése lehetetlenné válna vlamilyen okból kifolyólag, vagy szükségtelenül nagy erőfeszítést igényelne. Az érintett személy kifejezett kérésére az adatkezelő természetesen tájékoztatást nyújthat címzettekről, érintettekről a helyesbítés, törlés vagy adatkezelés-korlátozás alá vont adatokkal kapcsolatban.
A korlátozásokról: Az uniós vagy a tagállami jogszabályok alapvetően lehetővé teszik, hogy jogalkotási intézkedések által korlátozzák a „Társaságot”, vagy partnereit, az adatkezelőket vagy az adatfeldolgozók adatkezelési tevékenységét, biztosítva ezzel, hogy az adatkezelés összhangban legyen a GDPR rendeletben foglalt jogokkal és kötelezettségekkel. Az érintett részére információt és tájékoztatás kell nyújtani egy esetleges adatvédelmi incidensről, amennyiben egy adatvédelmi incidens jelentős kockázatot jelent az érintett természetes személyek jogaira és szabadságát tekintve, az adatkezelőnek haladéktalanul tájékoztatnia kell az érintetteket az adatvédelmi incidens lényeges részleteiről és tényállásáról.
A „Társaságunknál” a munkatársak és alkalmazottak, partnerek és azok alkalmazottai mielőtt az ügyfelek, vásárlók, webáruház vásárlók, általános weblap felhasználók személyes adatait felveszik, rögzítik vagy kezelik, minden esetben előtte közzéteszünk egy könnyen értelmezhető, figyelemfelkeltő és egyértelmű tájékoztatást azzal kapcsolatban, hogy részletesen informáljuk őket az adatkezelésünk módszeréről, céljáról, alapelveiről, és a jogalapokról.
A „Társaságunk adatvédelmi tájékoztatójában feltüntetett elérhetőségeken és kapcsolattartási csatornáinkon keresztül felhasználóinknak, ügyfeleinknek lehetősége adódik írásbeli kérelmet benyújtani felénk, annak érdekében, hogy részletes tájékoztatást adjunk a róluk kezelt személyes adatok jellegéről, az adatkezelés jogalapjáról, céljáról, az adatforrásokról, valamint az adatmegőrzés időtartamáról. Továbbiakban bármikor kérhetnek információt arra vonatkozóan is, hogy az adatkezelési folyamat során mely személyes adatokhoz biztosítottunk hozzáférést harmadik felek számára, és az ehhez kapcsolódó adattovábbítások milyen jogszabályi alapon történtek, és az adatok pontosan kinek és mi célból kerültek továbbításra. Az ilyen jellegű adatvédelmi ügyintézésre és információ igényre adott választ a benyújtástól számított 20 munkanapon belül biztosítunk, az ügyfél által megadott kapcsolati elérhetőségen keresztül.
Ugyanezen elérhetőségeken kérvényezheti minden ügyfelünk, hogy módosítsuk személyes adatait, amennyiben változott bármely adata, például számlázási cím, vagy e-mailcím, esetleg telefonszám.
Az érintett, vagy az érintettek körének személyes adatait minden olyan esetben töröljük, amikor ez indokolttá válik:
A „Társaságnál” kötelesek vagyunk tájékoztatni az érintett magánszemélyeket minden olyan esetben, amikor az ő személyes adataikat érintő úgynevezett adatvédelmi „incidens” történt, vagy történik, és minden szükséges intézkedést kötelesek vagyunk megtenni annak érdekében, hogy az adattulajdonosokat az esetleges károk elkerülése érdekében megóvjuk.
A „Társaság” számlázással kapcsolatos jogszabályi és törvényi kötelezettség teljesítése, betartása, melynek a jogalapja összefüggésben van a 2007. évi CXXVII. törvény., 2000. évi C. törvény., valamint az 1995. évi CXVII. törvénnyel.
Minden magánszemélynek a jogszabályi előírás alapján kiállított számla esetében szükséges az adatkezelést és annak megfelelő tárolását végrehajtanunk. Az adatkezelés okát jogszabályi előírások alapozzák meg, mert a kiállított számláknak kötelezően tartalmaznia kell a termék/szolgáltatás vásárlójának nevét és címét. (Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény. 169. § e) pontja, a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdés) alapján. A számviteli bizonylatok megőrzési időtartama minden esetben 8 év.
A kezelt adatokat elektronikus formában és papír alapon egyaránt kezelhetjük, melynek tárolási határideje: jelen jogalapot adó jogviszony megszűnését követő 8 év. A kezelt személyes adatokat könyveléssel, adminisztrációval, számlázással kapcsolatba hozható adatfeldolgozás céljából a Billingo Technologies Zrt., Lingua Könyvelés Kft. részére továbbíthatjuk.
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve a szerződés lezárása utáni időszakban a jogos érdek érvényesítése.
A „Társaság” minden olyan természetes magánszemély adatai kezeli, akivel vásárlói szerződést kötött, szerződést megszüntetett, mint magánszemély, vagy ezekhez a folyamatokhoz szorosan kapcsolódó szállítóként a „Társasággal” leszerződött természetes személy. Adatvédelmi szokásainkat tekintve biztosítjuk vásárlóinkat, felhasználóinkat, hogy az általunk kezelt személyes adatokat az információs törvény és a jelen tájékoztatóban lefektetett adatvédelmi irányelvek alapján kezeljük, melyeket harmadik félnek nem adunk át.
E célból kezeljük az érintett személyek nevét, lakcímét, társaságok esetében a székhely vagy telephely címét, kapcsolattartási telefonszámát, elektronikus levelezési címét, weboldal címét, banki számlaszámát, ügyfél- vagy rendelésszámát, valamint online azonosítóit (beleértve a vásárlói és szállítói listákat, valamint a lojalitási programok adatait).
A kezelt adatokat elektronikus formában és papír alapon egyaránt kezelhetjük, melynek tárolási határideje: a szerződés befejezését követő öt év időtartam alatt őrizzük meg a kezelt adatokat. A törvény által előírt adatokat az ide tartozó jogszabályban meghatározott időtartam keretéig tároljuk.
Adatkezelésünk célja a vásárlói szerződések teljesítése és betartása. Jogalapjául a szerződés jogi és általános teljesítési kötelezettsége szolgál. Minden természetes személy, aki a „Társaság” weboldalán vásárlói tevékenységet hajt végre, vásárol, az az adatkezelésben érintett személlyé válik.
A Társaság a termék vásárlásokhoz kapcsolódó és a szolgáltatásaihoz tartozó szerződéseinek létrehozásához, a szerződéseinek kezeléséhez, betartásához és teljesítésének nyomon követéséhez, díjszabásához és a szerződésekkel kapcsolatos követelések érvényesítéséhez biztonságosan kezeli, tárolja a „Társaság” honlapján és az ahhoz kapcsolható egyéb felületeken, mint például közösségi felületeken, regisztrált vagy vásárlói azonosításhoz szükséges adatokat a 2001. évi CVIII. törvény 13/A.§(1) bekezdése alapján és az önkéntes hozzájárulás jogcímén.
Termékértékelések a honlapunkon, a „Társaságunk” által működtetett webáruházban: Az általunk üzemeltetett weboldalon, webáruházban a „Társaság” lehetőséget biztosít minden vásárlónak, hogy önkéntes alapon véleményt nyilvánítson a megvásárolt termékekről, esetlegesen a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokról és folyamatokról. Ez az értékelés a természetes személyek által teljesen önkéntes alapon történnek, és a vásárlás után küldött automatikus e-mailben kérjük a vásárlóinkat, hogy osszák meg véleményüket az általuk megvásárolt termékekről, amit bármikor önkéntesen megtehetnek vagy visszavonhatnak.
A kezelt adatokat elektronikus formában és papír alapon egyaránt kezelhetjük, melynek tárolási határideje: a regisztráció ideje, a folyamatban lévő szolgáltatás fennállása, vagy a vásárlás esetében a vásárlás teljesítését követő 2 évig a polgári törvénykönyv termékszavatosság érvényesíthetőségét figyelembe véve kötelesek vagyunk az adatokat tárolni és kezelni.
Vevői észrevételeket, ügyfél panaszokat rögzítjük és a szolgáltatásokkal kapcsolatos reklamációk kezelése érdekében adatkezelőként nagy odafigyeléssel kezeljük és tároljuk. Célunk a vevői elégedettség fejlesztése és a panaszok gyors kezelése.
Az adatkezelés jogalapjául szolgál az érintett hozzájárulása az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint; és az ide tartozó fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A § (6) ‐ (7) releváns bekezdései.
Bármely vásárlónk, felhasználónk, partnerünk panaszát az adatkezelő felé elektronikus e-mailben, postai úton, vagy telefonhívással rögzítheti. Amennyiben nem ért egyet a panasz kezelésével, vagy annak azonnali elbírálása nem kivitelezhető, akkor jegyzőkönyvet készítünk az adott panaszról, amelynek egy másolatát kötelesek vagyunk átadni a panaszt tevő fogyasztónak, vásárlónak, panaszt benyújtó félnek.
A kezelt adatokat elektronikus formában és papír alapon egyaránt kezelhetjük, melynek tárolási határideje: a panasz megválaszolásától számított 5 év. (Lásd: a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A § (7) bekezdését).
A weboldalunkon a személyes adatok adatok kezelésének jogalapja a magánszemély önkéntes hozzájárulása és az alábbi célokat szolgálja:
Szeretnénk a felhasználók számára nyújtott szolgáltatások igénybevételét elősegíteni és ezeket zökkenőmentesen teljesíteni, emellett a kommunikációt elősegíteni a különböző csatornákon keresztül, mint az elektronikus levelezés, vevőszolgálati telefonhívások, SMS és postai küldemények. Ezenfelül az információszolgáltatás a „Társaságunk” által kínált, értékesített, ajánlott, forgalmazott, közvetített termékekkel, szolgáltatásokkal, szerződési feltételekkel, valamint aktuális promóciókkal kapcsolatban és a marketing célokra történő reklámüzenetek küldése, amely elektronikus és postai úton egyaránt történhet, továbbá a weboldal használatának elemzése a felhasználói élmény fokozása érdekében.
A felhasználók maguk dönthetnek arról, milyen adatokat osztanak meg regisztrációjuk során, amelyek közé tartozhatnak a személyes kapcsolati adatok, kapcsolattartáshoz szükséges adatok, információk, mint a telefonszám, továbbá személyre szabott adatok, mint a titulus, születési dátum, profil kép, pontos cím (utca, házszám, emelet, ajtó), testi adatok (testsúly, magasság), foglalkozás, iskolai végzettség, családi állapot, valamint a gyermekek száma. A „Társaságunk” weboldalán a felhasználók a hozzájárulásukat a személyes adatok kezeléséhez, egy jelölőnégyzet kipipálásával adhatják meg részünkre, ami az adatvédelmi nyilatkozat, szabályzat önkéntes elfogadását jelenti. Fontos, hogy ez a jelölőnégyzet alapértelmezés szerint üresen jelenik meg minden felhasználónknak, regisztrálni kívánó látogatónknak, azaz a személynek önkéntesen kell választaniuk az adatkezeléshez való hozzájárulás opcióját felületeinken.
A kezelt adatokat elektronikus formában és papír alapon egyaránt kezelhetjük, melynek tárolási határideje: a felhasználó regisztrációjának vége, visszavonása, vagy a nyújtott szolgáltatás fennállásáig, vagy az érintett hozzájárulásának önkéntes visszavonásáig (törlési szándékának jelzéséig). A kezelt személyes adatok a következő személyekhez, illetve személycsoportokhoz, a „Társaság” partnereivel szerződésben álló személyekhez juthatnak el: a Cégünk ügyfélszolgálatát és marketing tevékenységét támogató alkalmazottak, valamint az IT infrastruktúrát biztosító szolgáltatók, akik adattárolási feladatokat látnak el.
A weboldalunkon a személyes adatok adatok kezelésének jogalapjául az 2011. évi CXII. törvény (Info tv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása szolgál és az adatkezelés célja az információkérés megválaszolása, ajánlatkérés teljesítése, kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás a felhasználókkal, vásárlókkal.
Az érintett személy önként adott hozzájárulásán alapszik, melyet telefonon, elektronikus levelezőn, a kapcsolatfelvételi, vagy ajánlatkérést lehetővé tevő űrlapok kitöltésekor önkéntesen tesz.
A kezelt adatokat elektronikus formában és papír alapon egyaránt kezelhetjük, melynek tárolási határideje: az információ szolgáltatását, megválaszolását, az ajánlat nyújtását követő 120 nap, vagy a személyes adatok tulajdonosának a törlési igénye. A fenti feltételek esetén a „Társaság” törli a személyes adatokat.
A nyereményjáték nyerteseinek megállapítása érdekében és az érintett személyek értesítése, majd a nyeremény megküldése céljából személyes adatokat kezelhetünk a nyereményjátékban induló természetes személyekkel kapcsolatban. Jogalapjául az érintett személy önkéntes hozzájárulása szolgál, mellyel elismeri, hogy részt vett a „Társaság” által szervezett nyereményjátékon.
A nyereményjátékban való részvétel minden esetben önkéntes hozzájárulása szükséges. Amennyiben a társaság ajándéksorsolást szervez az ide kapcsolódó 1991. évi XXXIV. törvény 23.§ alapján, összefüggésben személyes adatokat kezelhet.
A „Társaság” részt vehet vásárokon és szervezett kiállításokon, ahol a marketing tevékenységének részeként, és promóciós célokból előzetes hozzájárulás alapján sorsolásokat rendezhet az érintett személyek számára, akik előzetesen engedélyezték ezt a hozzájárulásukkal.
A kezelt adatokat elektronikus formában és papír alapon egyaránt kezelhetjük, melynek tárolási határideje: az ajándéksorsolás lezártáig, nyereményjáték végéig, vagy amíg az érintett személy direkt törlést nem kér adatvédelmi okokból.
A „Társaság”, mint adatkezelő, a hírlevél szolgáltatásokkal kapcsolatos személyes adatokat kizárólag az érintett önkéntes hozzájárulásával (adatkezelés jogalapja) gyűjti és kezeli, amit a weboldal felhasználója, „Társaság” ügyfele, vásárlója a hírlevélre való feliratkozási lehetőség felugrásakor történő „kipipálós” beleegyezés formájában nyilváníthat ki.
A webáruházaink, weboldalaink, közösségi felületeink látogatói, ügyfeleink jelen adatvédelmi tájékoztatót megismerve dönthetnek úgy, hogy beleegyeznek személyes adataik kezelésébe, amelyek a reklámajánlatok és hírlevelek küldéséhez szükségesek, például e-mail cím és név, felhasználói név. Célja, hogy a feliratkozók személyre szabott e-mailes ajánlatokat és hírleveleket kapjanak.
A „Társaság” elkötelezett amellett, hogy nem küld „kéretlen” reklámüzeneteket vagy ajánlatokat. Továbbá, a felhasználóinknak, ügyfeleinknek bármikor lehetőségük van indoklás nélkül leiratkozni a hírlevél és reklámajánlat-küldő online és direkt szolgáltatásainkról. Amennyiben él a lehetőséggel és leiratkozik weboldalunk hírlevél szolgáltatásáról, akkor az illető összes adatát, amely a hírlevelek és ajánlatok küldéséhez szükséges, töröljük rendszereinkből és adatbázisunkból, és nem keressük meg ezek után reklámajánlatainkkal. A hírlevél leiratkozás legegyszerűbb módja, hogy a hírlevelekben és ajánlatokban található „leiratkozom” vagy „unsubscribe” linkre kattint.
A kezelt adatokat elektronikus formában és papír alapon egyaránt kezelhetjük, melynek tárolási határideje: a hozzájárulás visszavonásáig tart, az érintett személy hírlevél leiratkozási szándékának kinyilvánításáig, hírlevél és reklámajánlatok leiratkozási igényének benyújtásáig, mely történhet a „leiratkozom linkre kattintva”, vagy e-mailen, telefonon kérvényezve.
A „Társaság” közösségi oldalain való adatkezelés az érintett személy hozzájárulása alapján történik és a célját illetően az érintett részére célzott értékesítési és marketing ajánlatokat, promóciós lehetőségeket, termékmintákat küldhetünk.
A közösségi média platformok zárt, esetlegesen nyílt csoportjaiban tesszük közzé a „Társaság” adatvédelmi tájékoztatóját, továbbá hivatkozásokat is biztosítunk elérésükhöz, amelyeken keresztül az érintett személyek bármikor hozzáférhetnek az adatvédelmi és adatkezelési információkhoz. Egy adott közösségi média csoportba történő csatlakozáskor a felhasználó, vásárló, ügyfél kijelenti, hogy tájékoztatták őket és elfogadják a „Társaság” adatvédelmi szabályzatát. Ezen csoportokban, közösségi felületeken megosztott és a továbbított adatokat a hozzájárulás visszavonásáig kezelhetjük.
A weboldal felhasználóinkat, közösségi oldal használóinkat, vásárlóinkat, ügyfeleinket az adott közösségi oldal, mint például a Facebook, Instagram (Meta), adatvédelmi és szolgáltatási feltételei és irányelvei kötik. Az adatkezelés a közösségi oldalakon keresztül, mint például a facebook.com, történik. Tehát az adatkezelés időtartamára, módjára és az adatok törlési, valamint módosítási lehetőségeire ezeknek a közösségi platformok oldalainak a szabályzatai alkalmazandók.
A cookie-k (sütik) kezelésével kapcsolatos információkat pedig az adott közösségi oldal cookie szabályzatában találhatják meg a látogatók. Lásd a táblázatban a különböző közösségi oldalak adatvédelemmel kapcsolatos irányelveit belinkelve és a süti kezeléseikkel kapcsolatos irányelveket.
A kezelt adatokat elektronikus formában és papír alapon egyaránt kezelhetjük, melynek tárolási határideje: a hozzájárulás visszavonásáig, az érintett személy direkt törlési igényének benyújtásáig, amennyiben ez a „Társaság” részéről lehetséges, vagy az adott közösségi oldal által szabályzott adatvédelmi irányelveknek megfelelően történik.
A „Társaság” oldalain az érintett személy önkéntes hozzájárulása alapján történik a böngésző sütik (cookies) kezelése.
A sütik kezelésének a céljai közé tartoznak a következőek: Online felületeink, weboldalaink a személyre szabott böngészési élmény érdekében „cookie”-kat (adat sütiket), egyedi adatcsomagokat helyez el a felhasználó böngészési eszközein. Ezen adatsütik célja, hogy a jövőben javítani tudjuk az oldal működését és gazdagítsák a felhasználói, vásárlói élményt. A felhasználóknak lehetőségük van ezen sütik, cookie-k eltávolítására saját eszközeikről, böngészőikből, szoftvereikből, vagy böngészőjük beállításaival megakadályozhatják a különböző cookie-k használatát.
Amennyiben a cookie-k használata kikapcsolt állapotban van és oldalainkat úgy böngészi, használja a felhasználó, fel kell készülnie arra, hogy az oldal nem fog teljes mértékben és optimálisan működni.
A cookie-k, sütik kikapcsolása vagy letiltása bármikor a böngésző beállításaiban tehető meg a következő módokon:
A közösségi oldalak cookie (sütik) kezelésével kapcsolatos információkat pedig az adott közösségi oldal cookie szabályzatában találhatják meg a látogatók. Lásd a táblázatban a különböző közösségi oldalak adatvédelemmel kapcsolatos irányelveit belinkelve és a süti kezeléseikkel kapcsolatos irányelveket belinkelve.
A cookie-k, böngészési sütik tárolásának ideje eltérő lehet, akár 1 naptól, akár 365 napig is tárolódhatnak a felhasználó számítógépén, eszközein, böngészőjében, szélsőséges esetekben akár tovább is, a felhasználói élmény javítása céljából. A sütikkel történő adatkezelés során alapvetően nem gyűjtünk személyes adatokat.
A cookie-k, sütik kikapcsolása vagy letiltása bármikor a böngésző beállításaiban tehető meg a következő módokon: A linkekre kattintva elolvashatod őket.
A „Társaság” oldalain az érintett személy önkéntes hozzájárulása alapján történik a böngésző sütik (cookies) kezelése.
A „Társaság”, a Google Inc. által kifejlesztett Google Ads reklámkezelő szoftvert, a Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console webanalitikai eszközt, valamint a Facebook és Instagram hirdetési platformjait használhatja weboldalainkkal és hozzátatozó Közösségi oldalaival összefüggésben. Ezen programok, eszközök és platformok különböző követőkódok alkalmazásával segítenek nekünk a felhasználói élmény javításában és célzottabb hirdetések megjelenítésében, mely a felhasználók, vásárlóink érdekeit szolgálja.
A Google Ads cookie-k segítségével a Google Inc. célja a hirdetésekkel kapcsolatos felhasználói élmény javítása, amelyeket, melyeket természetesen minden felhasználó bármikor törölhet, letilthatnak a böngészőjében, vagy leiratkozhatnak azokról. Ezek a cookie-k, mint a konverziókövetés és a remarketing, lehetővé teszik számunkra, hogy konverziós statisztikákat gyűjtsünk, elemzéseket végezzünk, és célzott hirdetéseket jelenítsünk meg a felhasználók számára, ezáltal javítva a vásárlói, felhasználói, ügyfél kezeléssel kapcsolatos élményüket.
A Google és az ehhez hasonló vállalatok által biztosított szolgáltatásokon keresztül az adatkezelők, mint a „Társaság” , hozzáférhetnek egyes felhasználók böngészi statisztikáihoz, adataihoz, mint például az oldalon töltött időtartam, vagy amelyek bemutatják, hány felhasználó kattintott a hirdetésekre és hajtott végre konverziós műveletet, miközben az érdeklődési körök is megismerhetővé válnak. Minden ilyen adat, felhasználói viselkedés anonim formában kerülnek kezelésre, feldolgozásra, így tökéletesen biztosítva a felhasználók magánéletének védelmét. A cookie-k, sütik kikapcsolása vagy letiltása bármikor a böngésző beállításaiban tehető meg.
Amennyiben Ön, mint weboldal felhasználó, vásárló, úgy dönt, hogy nem szeretné a Google konverziókövetési vagy Remarketing szolgáltatásainak követő tevékenységét, nyugodtan változtassa meg böngészőjének beállításait, hogy megakadályozza a böngészési sütik, cookie-k telepítését.
A cookie-k, böngészési sütik tárolásának ideje eltérő lehet, akár 1 naptól, akár 365 napig is tárolódhatnak a felhasználó számítógépén, eszközein, böngészőjében, szélsőséges esetekben akár tovább is, a felhasználói élmény javítása céljából.
A követési cookie-k, amelyeket használunk, csak korlátozott ideig maradnak érvényben, és nem tárolnak személyes adatokat, információkat. A felhasználói információkat anonim formában kezelhetik ezen vállalkozások, és maga a „Társaság” is.
A cookie-k, sütik kikapcsolása vagy letiltása bármikor a böngésző beállításaiban tehető meg a következő módokon: A linkekre kattintva elolvashatod őket.
A kezelt személyes adatokat vásárlás teljesítése, számlázással, csomagküldéssel, könyveléssel, adminisztrációval, adattárolással, kapcsolatba hozható adatfeldolgozás céljából és jogi kötelezettségek teljesítése céljából a Billingo Zrt., GLS Hungary Kft., Foxpost Zrt., Magyar Posta Zrt., Lingua Könyvelés Kft., Otp Bank Nyrt., Rackhost Zrt., Barion Payment Zrt. részére továbbíthatjuk. A Barion Payment Zrt. rendszerén keresztül valósul meg minden online bankkártyás tranzakció, így adatai tökéletesen biztonságban vannak, hiszen a bankkártya adatok hozzánk, mint kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló engedély köteles intézmény. Engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Minden esetleges adattovábbításnál, amikor személyes adatokat továbbítunk külföldi vagy nemzetközi vállalatoknak, mindig alaposan ellenőrizzük, hogy az érintett ország vagy vállalkozás, szervezet megfelel-e a „Társaság” adatvédelmi normáinak.
Az Európai Unió országaiban ez általában adott és megfelelően szabályzott keretek közé esik, köszönhetően az adatkezelési folyamatainak, gyakorlatainak (Lásd: GDPR) és a demokrácia szintjének. Viszont olyan esetekben, amikor személyes adatokat az EU-n kívüli országokba továbbítunk, vagy EU-n kívüli szervereken kezelünk, vagy tárolunk, a „Társaságunk” külön ellenőrzi az adott ország adatvédelmi normáit és megfelelőségét a felhasználóink, vásárlóink adatvédelme érdekében.
Példának említhető esetekben, mint például, amikor adatokat továbbítunk Gmail, Facebook vagy Instagram üzenetek formájában, mivel ezek a szolgáltatások szerverei gyakran az EU-n kívül találhatóak meg fizikailag. Minden esetben társaságunk csak egy előzetes kockázatelemzés elvégzése után használja fel ezeknek a vállalkozásainak a szolgáltatásait.
Több adatvédelmi intézkedéssel is védjük az érintettek személyes adatait. A „Társaság” az adatokat elektronikus levelező rendszereiben tárolhatja, amelyek többféle eszközről is elérhetőek, mobil, számítógép, stb. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy személyes adatok védelmére vonatkozóan megfelelő biztonsági intézkedéseket vezessünk be, így adatvédelmi folyamataink alatt védekezünk a jogosulatlan hozzáférés, illetve a személyes adatok jogosulatlan módosítása ellen. Rendszeres biztonsági mentéseket készítünk adattároló rendszereinken, hogy védhessük személyes adatait, melyeket a jogszabályokban meghatározott módon és időben törlünk.
Az érintett személyes adatok köréhez a”Társaság” munkatársai, vagy a velük szerződéses kapcsolatban álló adatfeldolgozók (mint például: szállító partnerek) férhetnek hozzá a feladataik ellátása érdekében.
A „Társaság” minden adatkezelési tevékenysége során gondoskodik a személyes adatok védelméről a GDPR rendelet és az Információs törvény követelményeinek megfelelő technikai és szervezeti intézkedésekkel, valamint eljárások kialakításával. Az Adatkezelő és vele kapcsolatban álló adatfeldolgozók az adatvédelem biztosítása érdekében intézkedik a véletlen vagy szándékos jogellenes megsemmisítés, elvesztés, módosítás, sérülés, jogosulatlan közzététel vagy az adatokhoz való jogosulatlan hozzáférés megakadályozása érdekében.
Személyes adatokat társaságunk kizárólag saját számítógépeken, mobiltelefonokon és belső tárhelyen tárolja. A tárhelyhez való hozzáférés jelszavas védelemmel van ellátva, amit csak a weboldalunk munkatársai ismernek. Elektronikus számláinkat pedig egy külső felhő alapú szolgáltatás segítségével kezeljük és tároljuk.
Ebben a tájékoztatóban nem részletezett adatkezelésekről az adatok felvételekor biztosítunk tájékoztatást. Tájékoztatjuk továbbá ügyfeleinket, hogy számos hivatalos szerv – köztük bíróságok, ügyészségek, nyomozó hatóságok, szabálysértési és közigazgatási hatóságok, az Adatvédelmi Hatóság, a Magyar Nemzeti Bank, valamint egyéb, jogszabály által felhatalmazott szervek – jogosultak lehetnek az adatkezelő megkeresésére az adatok átadása, tájékoztatás nyújtása vagy dokumentumok megküldése céljából. A „Társaság” az ilyen hivatalos megkeresésekre – amennyiben a kérelem célja és az igényelt adatok köre egyértelműen meghatározásra került – kizárólag a kérelem teljesítéséhez szükséges mértékben ad ki személyes adatokat.
Amennyiben társaságunk az adatvédelmi szabályokat megszegi, az érintettek bírósági úton érvényesíthetik jogukat polgári per keretében. A peres eljárás illetékessége a törvényszékek körébe tartozik, és az eljárás az érintett lakóhelye szerint illetékes törvényszéknél is kezdeményezhető, melyről a az internetes törvényszéki adatbázisban tájékozódhatnak. Amennyiben az adatkezelő, vagy bármely adatfeldolgozója általi jogsértést észlel, panasszal élhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál.
Megnevezés: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság – Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. – Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. – E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu – Telefon: +36 (1) 391 1400 – Fax: +36 (1) 391 1400 – Elnök: dr. Péterfalvi Attila
Webáruházunk Neve: DekorExpert.Hu Online Webáruház
Webcímünk: www.dekorexpert.hu – DekorExpert.Hu
E-mail: vevoszolgalat@dekorexpert.hu
Telefonszámunk: +36-20-439-6120
Üzemeltető Cég Neve: Webshop Trend Kft. – (a dokumentum további részében, mint „Társaság”.)
Cég Székhelye: 1036 Budapest Bécsi út 85. Fszt. 5. – (a dokumentum további részében, mint „Székhely”.)
Cégjegyzékszám: 01-09-426402
Adószám: 32480456-2-41
Eu-s Adószám: HU 32480456
További információkat és elérhetőségeket, valamint egyéb jogi tudnivalókat az Általános Szerződési Feltételek és az Impresszum oldalon találhat.
Adatvédelmi Tájékoztató Frissítve ekkor: Budapest, 2024. március 08.
Név: DekorExpert.Hu
Online Webáruház
Web:
www.dekorexpert.hu
E-mail:
vevoszolgalat@dekorexpert.hu
Hétköznapokon:
08:00 - 18:00.
Szombat:
08:00 - 14:00.
Telefonszámunk:
+36-20-439-6120