1-2 Napos Gyors Szállítás - Utánvétes Fizetési Lehetőség - Biztonságos Bankkártyás Fizetés - 60 Napos Visszavételi Garancia
vevoszolgalat@dekorexpert.hu
Webáruházunk Neve: DekorExpert.Hu Online Webáruház
Webcímünk: www.dekorexpert.hu – DekorExpert.Hu
E-mail: vevoszolgalat@dekorexpert.hu
Telefonszámunk: +36-20-439-6120
Tárhely: Rackhost Zrt. – 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41. – info@rackhost.hu
Üzemeltető Cég Neve: Webshop Trend Kft. – (a dokumentum további részében, mint „Társaság”.)
Cég Székhelye: 1036 Budapest Bécsi út 85. Fszt. 5. – (a dokumentum további részében, mint „Székhely”.)
Cégjegyzékszám: 01-09-426402
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék, mint Cégbíróság.
Adószám: 32480456-2-41
Eu-s Adószám: HU 32480456
Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a dekorexpert.hu webáruház (továbbiakban: Webáruház, vagy Weboldal) által nyújtott szolgáltatások igénybevételének alapvető szabályait és feltételeit. A Webáruház használatakor a felhasználók (továbbiakban: „Vásárlók”) elfogadják az ÁSZF-ben foglaltakat.
Jelen ÁSZF dokumentum jelenleg magyar nyelven és kizárólag elektronikus úton elérhető, nem tekintendő hagyományos írásbeli szerződésnek. A weboldal, webáruház működésével, a megrendelési és szállítási procedúrákkal összefüggő kérdések esetén vevőszolgálatunk bármikor elérhető a megadott kapcsolattartási adatokon keresztül. Készek vagyunk minden szükséges információval és támogatással szolgálni felhasználóinknak, vásárlóinknak, ügyfeleinknek.
Ezen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) hatálya kiterjed minden olyan jogviszonyra, amely a szolgáltató dekorexpert.hu weboldalán, annak aldomainjein, valamint a hozzá kapcsolódó közösségi média felületeken jön létre. Az ÁSZF dokumentum tartalmának megismerése és a változások nyomon követése érdekében az ÁSZF szövege folyamatosan hozzáférhető és letölthető a dekorexpert.hu/aszf címen. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a weboldal használatával Ön elfogadja az itt meghatározott általános szerződési feltételeket, így kérjük, hogy a weboldal használata előtt alaposan olvassa el és értelmezze az ÁSZF-ünk rendelkezéseit. Amennyiben bármely rendelkezés nem egyértelmű, vagy további tájékoztatást igényel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal, munkatársainkkal.
Felhívjuk vásárlóink, ügyfeleink figyelmét, hogy minden tranzakció elektronikusan rögzítésre kerül, biztosítva ezzel az elektronikus szerződéskötési folyamat átláthatóságát és nyomon követhetőségét. Kérjük, minden kommunikáció során adja meg rendelési számát, azonosítóját, hogy gyorsan és hatékonyan tudjunk segíteni Önnek.
Ez az ÁSZF 2024. február 1.-től érvényes és további értesítésig hatályos marad. A „Társaság” fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF bármely pontját bármikor, egyoldalúan módosítsa, bővítse, törölje. A weboldal felhasználói, a „Társaság” vásárlói, ügyfelei a weboldalainkon történő böngészéssel és azok használatával automatikusan elfogadják a jelenleg érvényben lévő feltételeket és azok minden módosítását. Kiemeljük, hogy az ÁSZF pontjainak változásairól a felhasználókat előzetesen értesítjük online formában a weboldalon keresztül. Felhívjuk a felhasználók figyelmét, hogy a weboldal rendszeres használatával folyamatosan nyilatkoznak arról, hogy megismerték és elfogadták az aktuális változatát jelen dokumentumunknak.
Minden felhasználónk, amikor online használja a „Társaság” által üzemeltetett weboldalt, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) nem részletezett kérdésekkel kapcsolatoban, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadók, különös tekintetben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényre (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényre (Elektronikus kereskedelmi törvény), valamint a fogyasztóvédelemről és a vállalkozásokkal szembeni fogyasztói jogokról szóló 45/2014. (II. 26.) kormány rendeletre. Ezek a jogszabályok a „Társaság” és a felhasználók, weboldal vásárlói közötti jogviszonyra külön kikötés nélkül is alkalmazandóak, biztosítva ezzel a szerződéses kapcsolatok jogi kereteinek megfelelőségét.
Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el az ÁSZF-ben foglalt feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére. Ezáltal hangsúlyozzuk, hogy a weboldal használatával Ön automatikusan elfogadja az ÁSZF rendelkezéseit. Kérjük, hogy a weboldalunk tartalmának bármilyen formában történő használata előtt alaposan olvassa el és értelmezze az ÁSZF-et.
A „Társaság” gondoskodik adatainak védelméről, melynek részleteit Adatvédelmi Tájékoztatónkban olvashat el.
Az általános szerződési feltételeink elfogadásával Ön elfogadja az adatvédelmi tájékoztatásunkban foglaltakat is, mely ezen dokumentum részét képezi. Adatvédelmi tájékoztatásunkat itt olvashatja el: Adatvédelmi Tájékoztató.
A „Társaságunk” minden jogot fenntart és érvényesít a weboldalával vagy webáruházával, és annak minden egyes részével, azon bármilyen formában megjelenített tartalmakkal és képekkel, továbbá a weboldal vagy webáruház terjesztésével kapcsolatban. A weboldalon vagy webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely elemének letöltése, elektronikus formában történő tárolása, feldolgozása és értékesítése kizárólag a „Társaságunk” előzetes írásbeli hozzájárulásával engedélyezett.
A 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról 1. § (1) bekezdésének megfelelően weboldalunk és kapcsolódó közösségi média oldalaink tartalmát szerzői műnek tartjuk, így a teljes körű szerzői jogi védelem alá esik. A szerzői jogi törvény 16. § (1) bekezdése értelmében a weboldalunkon és kapcsolódó platformjainkon elérhető grafikai elemek, tartalmak, szövegek, képi anyagok, videóink és a weboldal működését biztosító szoftveres megoldások, beleértve a forráskódokat és számítógépi programokat, csak a „Társaság” előzetes, írásbeli engedélyével használhatók fel. és ez természetesen kiterjed a weboldalunk vagy annak részeinek, alkotóelemeinek engedély nélküli módosítására is.
A „Társaságunk” mint jogtulajdonos kifejezetten megtiltja a weboldalunk, valamint adatbázis tartalmának bármilyen formában történő, írásos hozzájárulás nélküli átvételét, felhasználását vagy módosítását. A weboldalunkra vagy annak tartalmára történő hivatkozás, beleértve szöveges, képi és egyéb grafikai elemek felhasználását is, kizárólag a „Társaság” írásos vagy elektronikus (e-mail) beleegyezése esetén, és a forrás megfelelő feltüntetésével engedélyezett.
Az engedély nélküli felhasználás jogi következményeket von maga után, melyet a „Társaság” azonnal, vagy utólagosan is bármilyen időpontban érvényesíthet.
Weboldalunkon kínált termékeink megrendelhetőek online, esetenként telefonos vevőszolgálatunkon keresztül, melyet a megrendeléskor online formában rögzítünk azonnal, így a vásárló azonnal értesülhet a vásárlásáról, vagy személyes vevőszolgálati telephelyeink egyikén, amennyiben ilyen telephely, bemutatóterem esetlegesen rendelkezésére áll a „Társaságnak”. A megadott árak magyar forintban (HUF) értendők, melyek „Bruttó árak” azaz magukban foglalják az alkalmazandó általános forgalmi adót (ÁFA-t). Alkalmanként, terméktípustól függően a szállítási költséget is tartalmazhatja a feltüntetett árunk, de a szállítási költségeket külön díjként is felszámíthatjuk bizonyos termékeknél. Külön rögzített csomagolási díjat a termékeinknél nem számítunk fel.
Amikor a „Társaságunk” akciós árakat vezet be bizonyos termékeinkre, teljes körűen és részletesen tájékoztatjuk a felhasználókat, vásárlókat az adott promóció részleteiről, beleértve az akció pontos kezdetét és lejáratát. Az akciókra vonatkozó információkat a weboldalunkon, illetve szükség esetén további kommunikációs felületeinken is közzétesszük (például: közösségi platformon lévő oldalainkon), biztosítva ezzel, hogy minden érdeklődő naprakész információval rendelkezzen az elérhető kedvezményeinkről és azok érvényességi idejéről.
A webáruházunk, weboldalunk, közösségi felületeink minden termékét részletesen ismertető leírással látunk el, megnevezve a termék nevét, leírását, technikai információit, termékadatait, és fotókat is mellékelünk hozzájuk. Felhívjuk felhasználóink és vásárlóink figyelmét arra, hogy a termék adatlapjain szereplő képek illusztrációk, és előfordulhatnak eltérések a valós termék és a képen látható megjelenés között, főleg színbeli különbségre gondolunk, vagy a fényviszonyok tekintetében másként látszódó termék kinézetére. Ezért nem vállalunk felelősséget a webáruházban található képek és a tényleges termékek közötti fotóbeli, képi különbségekért. A felhasználóink, vásárlóink, ügyfeleink figyelembe veszik, hogy a képek célja a termék vizuális bemutatása, és nem minden esetben tükrözik pontosan a termék valós kinézetét. Természetesen igyekszünk és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy tükrözzük a lehető legnagyobb pontossággal a termék valóságos kinézetét.
A vásárlói folyamat megkezdése előtt a ügyfeleinknek, vásárlóinknak, felhasználóinknak lehetőségük nyílik a regisztrációra, de a vásárlás regisztráció nélküli opcióval, és a szükséges adatok megadásával is elindítható maga a weboldalunkon történő vásárlási folyamat. A vásárlási folyamat során a felhasználóink, ügyfeleink kiválaszthatják a megvásárolni kívánt termékek darabszámát, adott esetben méretét, súlyát, mintáját, színét, majd a kiválasztott termékeket a kosárba helyezhetik, ha megfelelt nekik a weboldalon feltüntetett ár és leírás.
A „weboldal kosár” tartalma bármikor megtekinthető a „kosár” ikonra kattintva. Amennyiben további termékeket szeretnének vásárolni, a „tovább vásárolok” gomb segítségével tehetik ezt meg. A vásárlási folyamatunk véglegesítése előtt ellenőrizhetik a kiválasztott termékek darabszámát, méretét, súlyát, színét, mintázatát, stb. és szükség esetén a kosár tartalmát a „törlés”, vagy „frissítés” ikonnal módosíthatják. A termékeink, vagy szolgáltatásaink megrendelésének véglegesítésekor a kosár tartalma automatikusan frissül, amit a „frissítés” gombbal is bármikor kezdeményezhet a webáruház, weboldal felhasználónk.
Fizetési lehetőségek:
Barion Bankkártyás Fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Miután kiválasztotta a szállítási címét, felhasználóként dönthet a fizetési módjaink közül, amelyek közé tartozik az előre utalás, bankkártyás fizetés Barion bankkártyás fizetési kapun, rendszeren keresztül, és az utánvétes fizetési lehetőség futárszolgálatnál. A legtöbb esetben a futárszolgálatnál akár bankkártyával is tudnak fizetni vásárlóink. A weblapunkon keresztüli online fizetések biztonságát a Barion Payment Zrt. garantálja, amely a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt áll.
A szállítási költségek, egyéb díjak (például: utánvét kezelés díja) a „Fizetés és Szállítás” részben kerülnek rendszereink által érthetően kirészletezésre.
Amennyiben a weboldalunkon hibák vagy hiányosságok fordulnak elő, fenntartjuk a jogot a felhasználók felé a helyesbítésre, és tájékoztatjuk a vásárlóinkat, felhasználóinkat az új, vagy megváltozott, esetlegesen hiányos információkról. A felhasználóink ezt követően dönthetnek a rendelés véglegese megerősítéséről felénk és az ÁSZF elfogadásáról, vagy a szerződéstől való végleges elállásról. A teljes végösszeg a rendelés összesítésekor és a visszaigazolásban is minden költséget tartalmaz, igyekszünk teljesen átláthatóan működni és informálni vásárlóinkat. A számla, az elállási jogról szóló tájékoztató, és a garancialevél a csomag részét képezi, minden szükséges esetben. A csomag átvételekor a felhasználó feladata és kötelessége azt átvizsgálni, és sérülés esetén jegyzőkönyvet felvetetni a futárral, vagy a weboldalt üzemeltető cég „Társaság” munkatársaival. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a „Társaság” nem fogad el.
A vásárlói megrendelés elküldéséhez a „megrendelés elküldése” gombra kell kattintani, előtte azonban a megadott adatok teljes joggal ellenőrizhetők, és megjegyzés is küldhető a megrendeléssel kapcsolatban. Adatbeviteli hibák javítása orvosolhatja a vásárlónk a rendelési folyamat során visszalépve az előző szakaszokba. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást küldünk e-mailben minden felhasználónknak, ügyfelünknek. Amennyiben a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg, a felhasználónk, vásárlónk mentesül az ajánlati kötöttség alól. A visszaigazolás akkor tekinthető megérkezettnek, amikor az a felhasználó számára elérhető. Felelősséget nem vállalunk a visszaigazolás hiányáért, ha ez a felhasználó által megadott hibás e-mail cím vagy a postafiók telítettsége miatt következik be. Így kérjük minden felhasználónkat, hogy gondos odafigyeléssel adja le a weboldalunkon történő megrendeléseiket.
A megrendeléseket feldolgozzuk és kezeljük a „Társaság” munkaidejében, azaz a vevőszolgálat nyitvatartási idején belül zajlik. Az online platformonunkon, weboldalunkon, egyéb felületeinken történt megrendelések esetén, amennyiben a rendelés a munkaidő lezárása után érkezik, annak feldolgozása a következő üzleti napon kerül sorra részünkről. A „Társaságunk” vevőszolgálata garantálja, hogy minden megrendelés esetében elektronikus úton megerősíti a szolgáltatás teljesítés várható időpontját a vásárlóink, megrendelőink felé. A szabványos teljesítési időkeretünk a vásárlói megrendelés elektronikus megerősítésétől számított nyolc (8) munkanapon belül állapítható meg, de ezt rövidíthetjük, melyről a weboldalon minden esetben tájékoztatást nyújtunk minden felhasználónknak, ügyfelünknek, vásárlóinknak. Ha a „Társaságunk” és az oldalunk vásárlói között nem jön létre megbeszélt egyezség a megrendelés pontos teljesítési idejéről, akkor vagy a „Társaság”, és a vásárló, megrendelő által esetlegesen meghatározott időpontban, vagy annak hiányában a megrendelés beérkezésétől számított maximum harminc (30) napon belül vállalja a megrendelés teljesítését a megrendelő felé.
Előfordulhat, hogy a weboldalon feltüntetett raktár készlet gyors fogyására való tekintettel a „Társaság” nem képes a szerződéses kötelezettségeket teljesíteni, így a termék hiányára való hivatkozással, kötelezettsége keletkezik és a megrendelőt, vásárlót erről késedelem nélkül tájékoztatja, továbbá az oldalunkon vásárló által már befizetett, kiegyenlített termék, vagy szolgáltatási vételárat harminc (30) napon belül visszatéríti. Ez a felelősség nem mentesíti a „Társaságot” a szerződésszegés egyéb jogi következményeitől. A „Társaságunk” kijelenti, hogy nem vállal felelősséget a termékleírások, technikai specifikációk, vagy más dokumentációk esetleges változásaiért, amennyiben ezek a változások a beszállítók, gyártók, kereskedők vagy harmadik felek által előidézett, előzetesen nem jelzett módosítások eredményei. Vevőszolgálatunk fenntartja a jogot a már megerősített megrendelések részleges, vagy teljes visszavonására. A megrendelés részleges teljesítése kizárólag a vásárlónk előzetes jóváhagyása esetén valósulhat meg, melyet minden esetben részletesen leegyeztet a vevőszolgálatunk elektronikus, vagy telefonos úton a megrendelővel, vásárlóval.
A „Társaságunk” jogosult arra, hogy a rá háruló kötelezettségek, szerződések teljesítése során harmadik fél, azaz közreműködő bevonásával járhat el. A „Társaság” köteles gondoskodni arról, hogy a közreműködői az őt terhelő kötelezettségeket, teljesítési feladatokat a jogszabályoknak megfelelően, a oldalunkon keresztül végrehajtott vásárlások után a vásárlóink jogainak maximális tiszteletben tartásával teljesítsék.
Az elállási jogot nem érvényesítheti a vásárlónk az alábbi esetekben:
Ha a termék az anyagából, jellegéből adódóan a termék átvételt követően elválaszthatatlanul összekeveredik más termékekkel, anyaggal.
Olyan elvégzett szerelési, javítási vagy karbantartási szolgáltatások , amelyeket a vásárló kifejezett kérésére, egyéni preferenciái alapján végeznek el.
Olyan termékek vagy szolgáltatások esetében, amelyek ára a pénzpiaci változásoktól függően ingadozhat, és ezen ingadozásokra a „Társaságnak” nincs ráhatása.
A weboldalt, esetlegesen webáruházat üzemeltetőként, ha a „Társaság” nem teljesít megfelelően, a felhasználó, vásárló a társasággal szemben kellékszavatossági igényt támaszthat a Polgári Törvénykönyv előírásainak, rendeleteinek megfelelően. A vásárlóink – saját önkéntes döntésük alapján milyen formában élnek a kellékszavatossági jogukkal. Kérhetik a javítását vagy akár a „Tásaságnál”vásárolt komplett terméknek a cseréjét, kivéve azokat az eseteket, amikor a választott kellékszavatossági jog érvényesítése lehetetlen, vagy a „Társaság” számára egy másik lehetőséghez, joghoz képest aránytalanul magas többletköltséget és magas terhet jelentene. Olyan szituációban, amikor a termék javítás, szolgáltatás esetében a megismétlés, vagy a termék csere nem megvalósítható a „Társaság” részéről, vagy nem volt kérhető a vásárló felhasználó által, a károsult vásárló kérheti a vételár arányos csökkentését, vagy hogy a hibát saját vagy más választott személy költségén javíttassa ki, illetve legvégső esetben a szerződéstől is elállhat. A felhasználó dönthet úgy is, hogy választott kellékszavatossági jogát egy másikra cseréli, azonban ebben az esetben az áttérés költségeit a vásárlónknak kell viselnie, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy azt a „Társaságunk” okozta.
Oldalunkon és kapcsolódó közösségi felületeinken a felhasználóink, vásárlóink kötelezettséget vállalnak arra, hogy a termékben észlelt hibát annak észlelése után azonnal, de legkésőbb a hiba felfedezését követő 3 hónapon belül jelezzék „Társaságunk” részére. Ezzel egyidejűleg szeretnénk felhívni a figyelmüket arra, hogy a kellékszavatossági jogok érvényesítésére a szerződés teljesítését követően a résztvevőknek két év áll rendelkezésre. Ezen időszak elteltével a kellékszavatossági igények már nem érvényesíthetők „Társaságunk” felé. A szerződésünk teljesítését követő első hat hónapban a vásárló, felhasználó könnyedén érvényesítheti kellékszavatossági igényét a „Társaságunk” felé, feltétele, hogy be tudja bizonyítani, hogy a terméket vagy szolgáltatást a weboldalt, webáruházat üzemeltető vállalat szolgáltatta, értékesítette a vásárló részére. Ezen időszakban a hiba bejelentésén és jelzésén kívül nincs szüksége a vásárlónak további feltételeket teljesíteni felénk, viszont a teljesítéstől számított hat hónap elteltével a vásárlóra terhelődik a bizonyítási kötelezettség és annak költségei, hogy a felmerült hiba már a teljesítés időpontjában is fennállt.
Vásárlóinknak, ha az oldalunkon megvásárolt termékek esetében hibát észlelnek, jogukban áll dönteni, hogy melyik típusú szavatossági jogukkal élnek, azaz kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt kívánnak-e érvényesíteni a „Társaságunk” felé. A termékszavatossági folyamat keretin belül a felhasználók kérhetik a hibás termék teljes körű javítását vagy annak komplett cseréjét. Termékünk abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az konkrét esetben a piacra kerülésekor érvényben lévő minőségi követelményeknek valamilyen okból kifolyólag nem felel meg, vagy ha nem rendelkezik a gyártó vagy partnerei által meghatározott, a termékleírásban szereplő tulajdonságokkal, opciókkal.
Vásárlónk részére 2 év áll rendelkezésre, ha a termékszavatossági igényét szeretné érvényesíteni, a termék gyártója vagy forgalmazója felé. Ezen 2 éves időszak leteltét követően a vásárlóink termékszavatossági jogosultsága megszűnik. Fontos megjegyzés: a termékszavatossági igényt kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti a vásárló, és ebben az esetben a vásárlónak, felhasználónak kell bizonyítania a termék hibáját a „Társaságunk” felé.
A termékgyártó vagy forgalmazó, mint „Társaság” csak abban az esetben mentesül a termékszavatossági felelősség alól, ha bizonyítani tudja, ha a terméket más vállalkozás gyártotta állította elő, vagy hozta forgalomba, esetleg módosította. Szintén, ha a termékhiba nem volt felismerhető a tudomány és technika a szerződés teljesítés időpontjában, vagy az adott termékhiba jogszabályi előírások vagy kötelező hatósági rendelkezések alkalmazásából származik, keletkezett, mellyel nem elégedett a vásárló. Ugyanazon termékhiba esetében nem életszerű egyszerre kellékszavatossági és termékszavatossági jogosultságot érvényesíteni, de olyan esetben, amikor egy sikeres termékszavatossági igény teljesült és ezután a kicserélt termékre vagy a kijavított részre vonatkozóan a gyártó felé kellékszavatossági igényt ismét lehet indítani.
Hibás termék, vagy szolgáltatás teljesítés esetében a weboldalt, webáruházat működtető társaságnak, vagy a vele kapcsolatban álló partnereinek, akik a weboldalon keresztül értékesítenek jótállási kötelezettsége keletkezik, amelyet a tartós fogyasztási cikkek esetében a 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendelet szabályoz részletesen. A „Társaság” által értékesített termékek esetén a „Társaság” felé kell a vásárlónak, fogyasztónak a jótállási igényét benyújtani. Az említett rendelet meghatározza a vállalkozások által vállalandó jótállási kötelezettségek körét, mely kötelezettség a fogyasztók által vásárolt tartós használati cikkek hibáinak orvoslására vonatkozik. A rendelet értelmében, ha az általunk gyártott, forgalmazott termék a vásárlást követően meghatározott időn belül hibát mutat, a vásárlónknak joga van a jótállási kérelem keretében történő megoldásra, mely magában foglalhatja a termék javítását, termék cseréjét vagy akár a vételár komplett megtérítését is, a rendeletben meghatározott feltételek szerint.
A jótállási időszak hossza egy év, amely időtartam a teljesített vásárlástól, vagy a szolgáltatás teljesítésének napjától, a megvásárolt termék általi átvételének napjától veszi kezdetét. Előfordul, hogy az üzembe helyezést nem a fogyasztó, hanem a termék forgalmazója vagy az általa megbízott személy, partner vállalkozás végzi, úgy a jótállási időszak az üzembe helyezés pontos napjától indul minden oldalunkon történt, létrejött vásárlás után. A „Társaság” jelen szabályozása biztosítja, hogy a vásárlóink megfelelő védelemben részesüljenek a vásárolt fogyasztási cikkekkel, termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos esetleges hibák vagy rendellenességek felfedezése esetében, és lehetőséget ad számukra, hogy a jótállási időn belül érvényesíthessék jogos igényeiket a termék javítására, termék cseréjével kapcsolatban.
A „Társaságunk”, vagy oldalunkon keresztül értékesítő partner vállalatunk a jótállási kötelezettsége alól csak akkor mentesülhet, ha képes egyértelműen bizonyítani, hogy a termék, szolgáltatás hibája a vásárlási teljesítést követően, tehát a termék, szolgáltatás átadása után keletkezett, és nem a gyártás vagy a forgalmazás során jelent meg. Ez azt jelenti, hogy „Társaságunknak”, partnereinknek meg kell tudnia mutatnia, hogy a hiba oka nem a teljesítés időpontjában létezett, hanem későbbi időpontban, a termék fogyasztó kezébe kerülése után jelentkezett és a nem rendeltetés szerű használatból fakad.
A vásárlónk, ügyfelünk nem jogosult ugyanazon hiba alapján egyszerre kellékszavatossági és jótállási, illetve termékszavatossági és jótállási igényt benyújtani részünkre, tehát választania kell a rendelkezésre álló jogorvoslati lehetőségek egyikéből. A jótállásból eredendő jogok a termékszavatossági és kellékszavatossági jogoktól függetlenül is megilletik az oldalunkon történő vásárlást követően a vásárlót, így teljes körű védelmet élveznek a vásárolt termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos felmerülő problémák esetében. A jótállás, a termékszavatosság, és a kellékszavatosság különböző jogintézmények, amelyek kiegészítik egymást a termék minőségével kapcsolatos kérdésekben.
A „Társaságunk” nem vállal jótállást vagy szavatosságot azon típusú károkért, amelyek a termék természetes elhasználódása során keletkeztek, valamint azokért a károkért, amelyek a kárveszély átszállását követően, hibás vagy gondatlan kezelés, nem rendeltetésszerű használatból, túlzott igénybevétel, a gyártó által előírtaktól eltérő külső behatások hatására keletkeztek. Ez magában foglalja, de nem korlátozódik arra, hogy a terméket olyan körülmények között használja a vásárló, vagy hozzátartózó személy, amelyek nem felelnek meg a gyártó által meghatározott specifikációknak vagy használati utasításoknak, így például a nem megfelelő tárolás, helytelen karbantartás, tisztítás, vagy a termékkel szemben támasztott túlzott elvárások esetén. A „Társaságunk” és oldalunkat használó partnereink felelőssége tehát kizárólag azokra a termékhibákra, szolgáltatás teljesülési hibákra terjed ki, amelyek a termék átadásának időpontjában már meglévő, rejtett hibákból erednek, és nem vonatkozik azokra a károkra, amelyek a vásárlást követően a vásárló általi helytelen használatból vagy a termék élettartamának természetes folyamatából adódóan keletkeznek.
A fogyasztóvédelmi jogszabályok értelmében a vásárló és a „Társaság”, vagy partnerei közötti szerződésekben a felek nem állapodhatnak meg olyan feltételekben, amelyek a releváns rendeletek rendelkezéseitől eltérve a vásárlót hátrányosan érintenék. – A vásárlási, szolgáltatási szerződések létrejöttének igazolása a az oldalunkon végrehajtott vásárlások után a vásárlóink, ügyfeleink feladata, amelyet az általa bemutatott vásárlással összefüggésbe hozható számlával, vagy a termék, szolgáltatás vásárlási nyugtájának bemutatásával is teljesíthet.
Ha vásárlóként a „Társaságunknál” szavatossági vagy jótállási igényt jelent be, a „Társaságunk” minden esetben jegyzőkönyvet vesz fel és ezt a jegyzőkönyvet másolatban, igazolható módon és amint tudja, a fogyasztó rendelkezésére is bocsájtja. Ha „Társaságunk” a bejelentett igény teljesíthetőségéről azonnal nem képes nyilatkozni, akkor kötelesek vagyunk öt munkanapon belül, igazolható módon tájékoztatni a vásárlónkat álláspontunkról. Ez tartalmazhatja az igény esetleges elutasításának indokait és a tájékoztatását a vásárlónak a békéltető testülethez való fordulási lehetőségeiről is.
„Társaságunk”, vagy értékesítő partnerünk kötelezettsége, hogy a felvett jegyzőkönyveket azoknak felvételétől számított három évig megőrizze, és azt az ellenőrző hatóságok kérésére bemutassa. Természetesen „Társaságunk” üzleti politikája alapján, minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy a vásárolt termék javítását vagy termék cseréjét a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb tizenöt napon belül megvalósítsuk, általunk nyújtott szolgáltatást kijavítsuk, hogy biztosak legyünk abban, a vásárlóink minden jogukkal élhettek és egyúttal az ügyfél elégedettségét is elősegítsük.
A „Társaságunk”, partnereink és az oldalunkon keresztül történő vásárlásokat végrehajtó felhasználók, vásárlók, ügyfelek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a vitás kérdéseket elsősorban békés megoldás megtalálásával, békés úton, kölcsönös egyeztetés és megállapodás révén igyekeznek rendezni. Azaz minden fél nyitott a párbeszédre és készen áll arra, hogy konstruktív megoldásokat találjanak a felmerülő problémákra, az esetleges jogviták bírósági eljárás előtti, békés megoldása érdekében. Ez a megközelítés segítséget nyújt nekünk, szerződéses partnereinknek és Önnek, mint vásárlónak a gyors és hatékony konfliktuskezelésre, csökkenti a felek közötti feszültséget, és lehetővé teszi, hogy a vitás kérdések rendezése során minden fél érdekei figyelembe legyenek véve, bármilyen eljárás során.
„Társaságunk” elsődleges célja, hogy minden egyes vásárlói megrendelést a lehető legmagasabb minőségi sztenderdeknek megfelelően, a megrendelők teljes körű elégedettségét szem előtt tartva hajtsunk végre. Vásárlóink a vásárlásaikkal, a vásárolt termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszaikat írásban, az oldalunkon megadott e-mail címre küldve, vagy postai úton, levél formájában is benyújthatják, de telefonos panasz megkereséseket is fogadunk és írásban rögzítünk. Minden beérkező ügyfél panaszt komolyan veszünk, és elkötelezettek vagyunk, hogy gyorsan, hatékonyan kezeljük őket, valamint megoldást találjunk az ügyfeleink által felmerült problémákra. Célunk, hogy a panaszkezelési folyamat során a lehető legnagyobb mértékben figyelembe vegyük vásárlóink, ügyfeleink érdekeit, és minden esetben a kölcsönös megelégedettségre törekedjünk. Vállalkozásunk elkötelezett amellett, hogy minden írásban beérkezett panaszt a beérkezését követő harminc napon belül írásos formában megválaszoljon. Ha a panasz elutasításra kerül, válaszunkban részletesen megindokoljuk az elutasítás okait, biztosítva ezzel a döntésünk átláthatóságát és érthetőségét a vásárlóink számára. Ezen dokumentumok másolatait három évig gondosan megőrizzük, így biztosítva, hogy azok az ellenőrző hatóságok számára bármikor elérhetőek legyenek.
Vevőszolgálatunk kéri, hogy vásárlóink az adott panaszt részletesen fogalmazzák meg, adott esetben mellékeljenek minden releváns dokumentumot és bizonyítékot amely elősegítheti az ügy érdemi teljes körű vizsgálatát. Így fogjuk tudni a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban kezelni a helyzetet, és megoldást találni vásárlóink, ügyfeleink és partnereink részére. A panaszok kezelése során folyamatosan tájékoztatjuk Önöket az eljárás állásáról és a végleges döntésről.
„Társaságunk” elkötelezett amellett, hogy a telefonos és szóbeli panaszokat azonnali, alapos vizsgálatnak vesse alá, és lehetőségünkhöz mérten, azokat azonnal kezeljük és megfelelő módon orvosoljuk vásárlóink felé. Előfordulhat, hogy a vásárlónk nem elégedett a panasz kezelésének módjával, vagy a panaszának azonnali kivizsgálása nem lehetséges. Ilyen szituációban a kötelesek vagyunk a panaszról és a vásárlóval kapcsolatos álláspontról részletes jegyzőkönyvet készíteni és ebből másodpéldányt adni a vásárlónak elektronikus vagy papír alapú formában. Gondoskodunk róla, hogy a panaszkezelési jegyzőkönyv minden releváns információt tartalmazzon a panasz természetéről, a vásárló előadásáról, valamint a „Társaság” által képviselt álláspontról. A „Társaságunk” vállalja, hogy a panaszok kivizsgálását és kezelését a lehető legnagyobb gondossággal és ügyfélközpontú megközelítéssel végezi, mindig szem előtt tartva a vásárlói elégedettséget és ügyfelei problémájának gyors és hatékony megoldását. Célunk, hogy a panasz kezelések alatt erősítse az ügyfelekkel való bizalmi viszonyt, és biztosítsa a magas szintű ügyfélkiszolgálás fenntartását.
Vásárlóink a panaszával fordulhat békéltető testülethez is, melynek listája az Interneten elérhető. Vásárlóink a panasz bejelentéssel élhetnek a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál is, melynek elérhetőségei a következők: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság – Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. – Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. – E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu – Telefon: +36 1 459 4800 – E-mail: nfh@nfh.hu.
Webáruházunk Neve: DekorExpert.Hu Online Webáruház
Webcímünk: www.dekorexpert.hu – DekorExpert.Hu
E-mail: vevoszolgalat@dekorexpert.hu
Telefonszámunk: +36-20-439-6120
Üzemeltető Cég Neve: Webshop Trend Kft. – (a dokumentum további részében, mint „Társaság”.)
Cég Székhelye: 1036 Budapest Bécsi út 85. Fszt. 5. – (a dokumentum további részében, mint „Székhely”.)
Cégjegyzékszám: 01-09-426402
Adószám: 32480456-2-41
Eu-s Adószám: HU 32480456
Általános Szerződési Feltételek frissítve ekkor: Budapest, 2024. március 14.
Név: DekorExpert.Hu
Online Webáruház
Web:
www.dekorexpert.hu
E-mail:
vevoszolgalat@dekorexpert.hu
Hétköznapokon:
08:00 - 18:00.
Szombat:
08:00 - 14:00.
Telefonszámunk:
+36-20-439-6120